10 dagar kvar

Kom nyss hem från en underbar springtur, nu börjar man se resultat utav träningen. det går mycket lättare att ta sig fram på stigarna och benen känns lättare. Så nu är det bara till att fortsätta på samma spår och öka successivt. Så ska man nog kunna se större resultat sen.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig, sedan måste jag gå bort till affären och handla lite småsaker. Efter det blir det till att inta plugget igen.
De sista dagarna innan sommarlovet ser ut såhär:

v21
Måndag: Jobb 11-17.30
Spinning 18.30-19.30
Tisdag: Jobb 10-15.00
Pluggdag med Mickis
Step 18.00-19.00
Onsdag: Pluggdag med Mickis
Torsdag: Tentaplugg
Fredag: Tentaplugg
Zumba 16.30-17.30
Lördag: Gisledagarna
Söndag: Tentaplugg
v.22
Måndag: Tenta nummer 1
Tisdag: Tentaplugg
Onsdag: Tentaplugg
Torsdag: Tenta nummer 2
Avslutningsfest med klassen SOMMARLOV!!
Fredag: Studentfirande i Gislaved
Lördag: TURKIET!!! 12 dagar kvar!!!

Som ni ser så är det inte alls många dagar kvar till sommarlovet, och det betyder att pluggdagarna bröjar dra ihop sig.

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa okej, men så bra :) Är det aerobic core du har bokat eller? Jag har bokat christians spinningpass, men vi kanske skulle köra dubbelt då ;)

2010-05-23 @ 21:11:16
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag tror att den är efteråt :)

2010-05-23 @ 22:09:18
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥

gud vad skönt :D

2010-05-24 @ 07:14:41
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0