Zumba

Dagen har gått i ett, har nog knappt haft en lugn stund. Men jag ahr haft roligt. Blev en ganska lång dag i skolan, redovisning, och sedan respresenterade jag och Lotta WEST på öppet hus. Blev en Campus tröja rikare.
Fick mig en tanke ställa om man kanske ska söka någon annan utbildning nu till hösten. Söka skadar ju aldrig i alla fall.

Sedan avslutade jag dagen med ett mycket härligt Zumbapass, jag måste nog säga att det var blan de roligaste passen jag någonsin varit på. Så det får bli fler Zumbapass, skaka lite mer rumpa.

Nu ska jag lägga mig i soffan och varva ner efter allt tårtbak och matlagning mm.



Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Momomoooolander !

Jag vill också teeesta på Zuumba !!!

2010-03-15 @ 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0