Skola, plugg och möte

Dagen har bestått utan pluggande, eller snarare grupparbete. Idag gick de bra, så nu har vi bara lite kvar som ska fixas sen ska de skickas in.
Sedan har det även varot två möten, ett med rabattgruppen. Eller ahh de va jag och Marcus som samanställde enkäterna idag, övriga kunde tyvärr icke komma. Men nu är vinnarna utlottade och klara.
Sedan var jag på ett möte på Fittness Express, en ny rabattgivare på g.

Så nu ska jag passa på och åka ner och träna, nu när jag mår prima igen, men sen efter operationen kommer de väl bli några dagas uppehåll igen skulle jag tro, vilket jag verkligen inte vill. Men man måste ju.
Får ta lång promenader istället :)

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken operation?

2010-03-08 @ 23:56:35
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0