Paniken artar sig

Nu är jag stressad, dagen blev inte alls som planerad. Jag gick till skolan alldeles för sent, men det kom upp massa annar påvägen ner dit.
Hann inte kolla på föreläsningarna som det var planerat.
Sedan är jag allmänt irriterad på våran utbildning, vi får alltid veta all information så sent. Vi har väntat på den nya gruppindelningen i några veckor nu, den brukar alltid vara klar i god tid innan kurserna börjar, men då kommer den ut någon dag efter kursstarten istället, vilket är väldigt bra eftersom det kommer röda dagar nu och vi har ett grupparbete som ska vara inne på tisdag eller onsdag. Vadå panik!!
Jag har i morgon på mig att göra det, för sen åker jag iväg. Lyckat! Ska man ställa in resan pga det?
Så nu har jag lite panik, man vet ju inte ens vilka som går kvar i klassen eller inte. I min grupp vet jag åtminstånde att en av 4 stycken går kvar, hur lyckat är det?

Panik!
Nu ska jag sätta mig ner och reda ut hur detta ska lösas på bästa sätt.

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej jag köpte de på Åhlens, finns även på H&M och Kicks . Det fanns häromdagen iallafall : )

2010-03-31 @ 18:54:09
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: elin

Hej! jag har rensat min garderob till priser fr 9kr, kika gärna in min blogg. Tack

2010-04-01 @ 00:30:21
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0