Dålig uppdatering

God Morgon Sunshine!

Förlåt  att jag inte har uppdaterat, men har inte hunnit eller orkat.
I fredags blev det festligheter på svart klubbfladen, en riktigt härlig kväll. Dock var det ingen värme på båten, så de blev att man drog vidare till Oscars och avslutade kvällen med Rock @ Oscars. Jag kan ju inte påstå att det är min musikstil precis, så de fick bli en kväll uppe på Readroom, lite bättre musik.

Sedan igår var de en ganska lugn dag, lite mys på stan med mamma, pappa och syster. Så härligt att gå på stan när solen skiner. Sedan blev det en lugn hemma kväll och kolla på melodifestivalen, dock var ju de helt fel låt som vann. Eller?

Och nu ska jag snart ner till skolan och tillbringa några timmar med plugg där nere, kan ju inte kolla på föreläsningar hemma så får sätta mig i skolan istället.

Bilder från helgen kommer senare.

Lots of Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0