The O.C

Nu får jag hoppas att jag är mindre rastlös, kom nyss hem från en spring tur i skogen. Det var behövligt, har ju knappt kunnat sitta still på hela dagen, fokuset på marknadsföringen har inte varit speciellt bra kan jag ju konstatera.
Nu ska jag hoppa in i duschen och peela kroppen så den blir lite fräsch. Sedan ska jag åter ta plugget någon timme till innan det blir dags för mys i soffan.
Man kanske skulle festa till det med ännu ett O.C avsnitt ikväll? Fick alla 5 säsongerna av Mickan när hon var här förra veckan, men kunde bara se tre stycken då eftersom dom andra inte var uppackade. Men sen har man en snäll kusin som hjälper än och förklara hur man gör, så nu kan jag äntligen packa upp alla ouppackade filer som jag inte har kunnat se på.
O.C förblir och kommer alltid förbli en av de bästa serierna som sänts på tv. Det kan man se om och om igen.
(Bild hämtad från google)
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0