Borttappad Melon

Jag har letat som en galning efter den där melonen som jag visste att jag fick av mamma innan vi åkte tillbaka i söndags. Den har inte legat på fruktfatet, inte i kylen och inte heller i någon väska. Så igår när jag va ute i bilen och skulle kolla en sak åt pappa tyckte jag att det luktade konstigt, men jag tänkte inte mer på de. Utan jag gick in igen och fortsatte plugga.
Sedan idag när jag kollade i kylen en gång till efter melonen, så slog det mig att den kanske hade trillat ur påsen och låg kvar i bilen. Mycket riktigt där låg den under förarsätet, mjuk och inte alls lika lockande som den va när mamma packade ner den.
Undra om det va de som var orsaker till lukten? Får väl se i morgon när jag åker hem om det fortfarande lukter, annars kanske man hittar något mer under sätet?
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0