2 dagar kvar

God morgon!
Igår kväll fick det även bli en härlig springtur i skogen. Vädret var så lockande så följde med Hanna ut. Vilket kändes väldigt bra efteråt.
Det blev aldrig så att jag började plugga till tenta nummer två igår, var helt slut i huvudet och orken fanns inte där. Så istället tog jag tag i packningen och nu står resväskan nästintill klar för att åka på semester.
Nu sitter jag och försöker få klart övningstentorna i Marknadsföring så jag bara kan försöka få in allt i hjärnan också.
Men det är inte det lättaste idag eftersom solen skiner, det är varmt och himlen är blå. Får försöka hålla mig inne och se hur länge jag lyckas.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0