2 dagar kvar

Nu har jag gett upp pluggandet för idag, kan inte lära mig mer nu. Eller rättare sagt så gav jag upp för någon timme sedan, satt ute i solen och njöt en stund medan tvätten blev klar. Har tvättat, målat naglarna och kollar på O.C hela kvällen.
Nu är det bara några timmar till som man ska stå ut med innan det är sommarlov på riktigt.
Efter tentan är tanken att det blir grill, prat och förmodligen massa galenskaper och skatt med klassen. Hoppas många kan joina. Själv så kan jag bara vara med någon timme, så det får bli Bodegan en annan gång för min del.
Bara 2 dagar kvar sedan blir det en härlig och välförtjänt semester till Turkiet.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0