1 Juni

Har verkligen inte hunnit reagera på verken vad det är för dag, datum eller månad. När jag vaknade på morgonen så kändes de som om de var onsdag, men en stund senare så fick jag känslan av att det var måndag. Jag har helt slut i huvudet, börjar jag redan bli gammal och tappa minnet?
Det är inte så konstigt att man inte vet vad det är för dagar längre, tiden bara springer iväg och alla dagar ser likadana ut.
Sedan upptäckte jag att det faktiskt redan är tisdagen 1 Juni idag, det är skrämmande vad tiden går fort. Nu har halva året redan gått och det känns nyss som detta året börjat. Vart tar tiden vägen?
Dags att återgå till marknadsföringsplugget så man inte förlorar ännu mer tid, bara 1,5 dag kvar med plugg innan sommaren tar över.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0