Fullt ös

Tack för igår alla som förgyllde min 20 års dag! Fullt ös på hjul och vingar igår (W&W).
Tyvärr kan jag inte lägga in bilder från igår förrän i morgon eftersom jag har glömt min kamerasladd hemma i småland. Men bilderna kommer in så fort jag är hemma i skogen igen. Har även lite fler bilder att uppdatera med från de senaste dagarna.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig, sedan kommer farmor och farfar och kusinerna hit så blir det lite kalas med tårta och annat gott. Ikväll blir det ännu mer festligheter.

Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

sv: jaha, vad kul :)

Det är bara bra med mig, lite deppig för att vara tillbaka i Gislaved.. menmen :)

själv då?

2010-07-17 @ 14:37:39
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0