Orkar inte

Har bara legat ute och lapat sol hela dagen så sjukt härligt. Det jag mest försöker undvika i dagsläget är att svälja eftersom jag hatar min hals just nu. När man precis blivit frisk och kan ta tag i saker och ting så blir man sjuk IGEN! Vad är de med mig?
Orkar verkligen inte.
Tror att jag ska ta och sova strax och försöka sova ända tills kl 05.00 då de blir jobb igen. Får se hur de går både sjukt ont i ryggen och i halsen. Men men pengarna behöver jag ju.
Ska försöka få in bilderna på datorn som jag har varit ute och fotat med systemkameran också. Ska bli kul och se om de blev några fina kort.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Jaa allt är finfint med mig! Hur är det med dig? Ja, har gjort min design själv faktiskt:) Härligt med sol!

2010-07-27 @ 19:43:55
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0