Ny vecka

Ny vecka, nya möjligheter! Det var verkligen en mardröm att kliva upp ur sängen 05.00 och åka till jobbet. Det tog emot kan jag lova, men nu såhär efteråt så känns det ändå skönt för pengarna behövs verkligen. Men det är aldrig kul att gå till jobbet när man inte mår bra. Så nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen så jag kan bli frisk någon gång. Har inte tid att bli sjuk nu såhär mitt i sommaren när man ska njuta av vädret och sitta vid havet sena kvällar och njuta av ledigheten.
Dessutom har jag två tentor att plugga till så jag behöver samla alla krafter jag kan hitta för att jag ska orka ta tag i plugget.
Nu börjar det närma sig, de är då tiden går extra fort så man knappt hinner med.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Hej, vet att du frågat tidigare. Men har helt glömt av att göra ett inlägg om det.



Så nu gjorde jag precis ett inlägg om hur jag gör mina collage : )

2010-07-26 @ 13:00:14
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Tack vad sött! :)

Ja det är verkligen bra att ha lite info i bagaget innan man skaffar vovve- det är ju som en bebis :)



Jag tror det är väldigt individuellt hur långt och snabbt de går, vissa pinnar på som tusan.

Vad jag har hört så ska man undvika för långa och raska promenader när de är riktigt små då det kan skada deras ben och leder. Men nu går det jättebra med powerwalks med Killer! Han älskar att springa lös så det bästa är när man går i skogen och kan släppa honom. Han går utan problem 5km, mer än så också. Man märker när de blir trötta och då får man bära :)



Lycka till med hundköpet!

/Nati.

2010-07-26 @ 13:26:27
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0