Ny jobbvecka

Den nya jobbveckan är i fullgång. Upp kl 5.00 idag också. Konstigt nog har jag vaknat väldigt mycket inatt även fats det har varit svalt i rummet. Så va ju inte allt för pigg idag när klockan ringde, men de va bara att ge sig iväg till jobbet i alla fall.
Men idag gick faktiskt timmarna ganska snabbt. Jag gillar faktiskt mitt jobb, denna veckan kommer säkert gå jätte fort bara för att jag har trevligt sällskap. Sedan ska jag ju isolera mig i 4 veckor och vara helt själv, ingen att prata med på samma sätt. Men de går bra ändå.
Nu ska jag fixa lite ny musik till min lilla rosa Ipod, så man har något nytt att lyssna på när man tränar och kör bil.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack! Nej jag bor i Göteborg och ska plugga här också så blir kvar hemma något år till :)

2010-07-13 @ 16:47:49
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0