Inte igen

God Morgon!
Det blev även en lyckad kväll igår, något segt på Oscars bara. Men förfesten är ju alltid den bästa. Trevliga människor, bra musik och fint väder. Då kan kvällen knappt sluta bättre.
En sak som är mindre bra är att jag har fått ont i halsen igen, gör allt för att de ska gå över så jag får väl se om jag lyckas. Jag hatar att va sjuk, va ju sjuk hela midsommar veckan, feber och ont i halsen. Vad är detta?
Får se vad dagen har att bjuda på och vad man orkar med idag.
Började ett litet projekt igår, köpte ju med mig lite tyg hem från Jönköping, och igår gick symaskinen i 110 nästan hela dagen. Så nu är det bara dragkedjan som fattas sen ska nog klänningen vara klar.
Får se om jag hinner med att sy klart den idag, i så fall kommer de upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0