Inte allt för många timmar

God Morgon!
Va inte hemma fören strax efter ett inatt efter att ha varit och hämtat mamma och pappa. Så de blev väl inte så många timmar mer sömn än de andra dagarna. Men det va ändå skönt att klockan visade 10.00 när jag klev upp.
Nu ska jag fixa iordning mig lite, sedan jag och och Hanna cykla och möta upp kusinerna och farmor och farfar. Vi ska nämligen på kattutställning om en stund.
Idag lovar jag att jag ska bomba er med bilduppdatering. Måste verkligen få in bilderna från kameran idag. Men problemet är bara att tiden aldrig räcker till när man väl är ledig. Skulle behöva göra en storrensning i min eller snarare mina garderober idag också, plus att jag vill få klart min klänning. Så vi får väl se vad man hinner med idag
Idag skiner solen, så ut och njut med er.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0