Taggad ?!

Hejsan Hoppsan!

Va hemma hos farmor igår och bjöd henne på mat, det blev exotiskfiskgryta och potatismos. Det var mycket uppskattat, roligt när man bjuder på mat och folk tycker om det.

Idag var jag nere på skolan vid kvar i nio och mötte upp Marcus, vi skulle gå ut till en klass och få föer enkäter ifyllda. Ganska rolgti det där, man får mycekt tips och ideér om vart man kan gå ut och fråga om rabatt.
Fick ett tips idag att on your mind ville vara med så jag sak gå dit efetr att jag pluggat en stund och höra om dom var sugan på att gå med.

Ikväll är det after ski på skolan och Oscars som gäller. Ska förmodligen hem till Rikart på förförfest innan vi drar ner till skolan. Komemr nog bli en rolig kväll, frågan är bara vad man ska ha på sig, man kan ju inte direkt ha termobyxor och skidjacka inne på en nattklubb komemr bli galet varmt!
PANIIK!! Hälp mig komma på någon snygg outfit, jag har tänkt att ha opannband och skidglasögon i alla fall för att representerar skidtemat lite men vad passar till de?

Idag smäller det ! Nervös, eller kanske inte?!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: simone

Det lät riktigt gott det :)

2010-01-29 @ 10:53:49
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: emmie viding

sv; tack för att du var med &tävlade.

&du hade alla rätt, well done! tyvärr var det någon som vart före dig.

har du haft en fin dag? :)

2010-01-29 @ 14:09:07
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Postat av: Ida

Lycka till ikväll!

/ Kramar Ida

2010-01-29 @ 17:21:06
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0