Svar

Anonym:

vad handlar föreläsningarna om?`vad duktig du är som håller nyårslöftet


Svar:
Massa jobbigt externredovsning, man fattar uniefär hälften om vad han snackar om eller kanske inte ens det. Men det är värt ett försök i alla fall:)



Sandra: 


Äre Malins kreativitet du har på dig fia? ;) <3

Svar:

Japp du har helt rätt, jag köpte ju en sådan klänning av henne, så hade jag planerat att ha den på coctailpartyt på nollningen men då blev jag sjuk och kunde inte vara med, så tänkte jag at det blev en perfekt nyårsklänning. Så jag invigde de nya året med den klvänningen, passande va? :)
Hur är det med dig gumma? Saknar dig! Hade du ett bra nyår? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0