Pigg och glad

Goo kväll!

Idag har det verkligen varit en super härlig dag. I am happy.
Började med en av det nya kurserna idag, inköp och varuhantering. Jag måste säga att jag är imponerad, för denna kursen verkar sjukt rolig och intressant och det gör skolan mycket roligare. Så även om ekonomistyrningen kommer vara tuff så har vi i alla fall en rolig kurs och förhoppningsvis gör det pluggandet lite lättare.
Det var som vanligt lite krångel med tekniken idag mend et är sånt man får ta, man får inte klaga för mycket.

Efter 3 timmars lektion så gick jag och Mickan till gymmet och körde ett 55 minuters spinningpass. Jag tycker verkligen att det är kul att träna. Man känner sig piggare och mår mycket bättre. Så det får det bli mer av.

Nu ska jag försöka plugga lite till innan jag somnar, är sjukt trött idag så jag skulle nog kunna somna när som hellst. Men jag ska skala en apelsin och läsa lite i inköpsboken så ska jag nog kunna hålla mig vaken en stund till.

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0