På väg mot ny hårfärg

Nu har jag fixt till håret lite, nu börjar resan mot det blonda. Idag blev det avfärgning som gällde och slingor. Satt hos frisören i 2,5 timme. Hoppas på att jag kan lägga upp bild i morgon.
Nu sitter jag hemma hos Rikard med Anders och Kim.Lite förfest innan förfesten. Sen bär det av ner till skolan på after ski fest och sen vidare till Oscars.
Kameran följer med så det kommer nog upp lite bilder från kvällen hr på bloggen i morgon.
Ha en toppen kväll allihop :)

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: TUBA [outfits varje dag!]

hej det var ett tag sen du kommentera :) allt bra med dig?

2010-01-29 @ 22:47:56
URL: http://tubas.blogg.se/
Postat av: LIENE

Jag vill se hur håret blev:D

2010-01-30 @ 10:03:20
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Joll

Måste säga att jag tyckt du passat mycket bra i mörk hår, men den hårfärgen du hade nu var perfekt. hopppas du håller kvar vid den

2010-01-30 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0