Mysig kväll

Har haft en mysig eftermiddag/kväll hos farmor och farfar med god mat och lite fika och massa prat. Det var skönt att få ett litet avbrott i pluggandet en stund.
Farfar hade köpt nya boullklot så för att han ska hålla koll på vilka som är hans på boullen så målade jag nagellack i springorna på dom, så nu blev dom riktigt snygga.

Sen när jag och Hanna kom hem igen så blev det lite pluggande. Och jag ahr världens bästa syster som förhörde mig lite. Så nu tror jag att lite sak sitta i alla fall, får läsa igenom det innan jag ska sova ikväll också. Sen får vi se hur tentan går i morgon.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen ska jag bege mig till sängen.

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: simone

Det lät mysis :D

2010-01-17 @ 21:21:41
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

nej ledsen! :P

2010-01-17 @ 22:21:10
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0