Mys helg hos kusinerna

Hejhej!

Idag har det blivit dålig uppdatering igen. På förmiddagen var det begravning som stod på schemat, det är alltid lika tråkigt.

Sedan bar det av hem till Rutan och pratade lite och så hjälpte jag och mamma henne att byta batteri i brandlarmet och så lite sådana småsaker.
Planerna var att jag och mamma skulle åka ner till Hanna i Vbg ikväll och sova där. Men så blev det ändrade planer och Hanna kom hit iställt så det blir en till natt hos kusinerna. Kan inte bli mysigare. Men jag är inte så social ikväll, sitter och pluggar och är sjukt trött. Sängen snart kanske?

I morgon ska vi gå en sväng på "stan" hittade massa fina rea varor inne på JC idag så det blir kanske att testa lite kläder och inhandla något i morgon? Man fick ju trots allt CSN idag. Fast jag ska nog hålla lite i mina pengar så att dom inte förvsinner efter 3 dagar. Jag lever ju trors allt enbart på mitt studiebidrag ca 2600 kr i månaden.

Nu ska jag vara lite social med dom andra, vi hörs i morogn när jag är tillbaka i VBG igen.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket. Din blogg är också fin. Gillar headern. Här är allt bra.

2010-01-22 @ 22:25:29
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0