Grymmt bra träning

Kom nyss hem från ett sjukt härligt spinningpass. Idag tog jag verkligen ut mig till 110%, det känns grymmt skönt. Ledaren peppade oss till max och musiken duknade på högsta volym. Kan det bli härligare. Det bästa var att det va kanon bra musik idag också. Detta passet får det bli många fler gånger. Då känns det att tränignen ger lite extra.

Så på vägen hem så möttes jag av några brandbilar, det hade tydligen brunnit i ett hus ca 100 meter från vårat. Det hade varit mnga polisbilder, ambulansbilar och brandbilar på plats. Men när jag gick förbi så kunde jag inte se så mycket mer än att alla fönster på nerevåningen var öppna. Man kanske ser bättre i morgon när det är ljust ut.

Nu ska jag äta lite mat och mysa med min syster. Jag får se om jag orkar plugga något mer idag annars kör jag på för fulla muggar i morgon. Sen är det kanske lite planer på utgång ikväll. Vi får helt enkelt se hur denna kvällen slutar.


Kommentarer
Postat av: Girly

Tack så mycket för din söta kommentar:)

Roligt att du gillar min blogg.

Blir det någon utgång?

Kram Girly

2010-01-15 @ 20:55:33
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: simone

oh spinning ja, fastar till det :D

2010-01-15 @ 21:54:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0