Dagen har bara sprungit iväg

Heeejsan Hoppsan alla bloggläsare!

Förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt idag. Dagen började med Tenta i organisation och ledarskap, det sakerna som kom på tentan var inte alls det jag ahde övat på. Eller jo lite av det. Men det är så svårt att veta vad man sak lägga tyngden på när det är så mycket som är viktigt, det är helt omöjligt att få in allt i den lilla hjärnan man har.
Sen efetr tentan blev det en liten sväng på stan med några av tjejerna i klassen, vi stannade till på stöget och lunchade. Dom ahr verkligen riktigt goda luncher där. Verkligen något att rekomendera om ni befinenr er i Varberg.
Sen mötte jag upp min kära vän Malin, så sprang vi runt lite till på stan och avslutade med en mysig fika på Mingoi (är dock ösäker på stavningen, men något sådant heter det)
Sedan hann jag knappt hem fören jag kom på att jag kunde gå ner till skolan och skriva ut alla papper till det nya kurserna som startar i morgon. Så jag bytte bara om snabbt till träningskläder sen traskade jag ner till skolan.
Och här sitter jag nu. Ska fixa lite till Kurserna som startar i morgon, och nu sak jag fasen ligga i fårn början så man inte halkar efter och får plugga som en gnu de sista dagarna innan tentan. (Tror ni jag kommer lycka?)

Snart ska jag iväg på ett spinningpass, jag har hört rykten om att detta ska vara ett av det bättre passen så vi får se avd vi har att vänta oss. Sen blir det snabbt hem och duscha och fixa till sen inför våran lilla "mys" tentafest i Längan. VI får se omd et bara blir till att chilla och sitta och snacka eller om det blir mer fest. Ingen som vet!

ps. mitt internet hemma har börjat krångla igen. det sak ju funka upp till 5 GB, och nu har jag använt 1,8 och det är sjukt seeegt! Vad är det för fel på Telias mobila bredband? Någon som vet? ds.

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: simone

hos mig med, dagarna bara springer iväg! :)

2010-01-18 @ 18:53:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0