Då var skolan igång igen

Nu är jag hemma från skolan och käkar lite lunch. Ska nog packa mitt mick och pack och åka hem till skogen igen. Så får man en hel dag i morgon när man bara kan sitta och räkna.
Idag hade vi först seminarie i extern och vet ni idag var de rikgti kul för jag fattade. Inte ofta de händer. Sen efter seminariet stannade vi som var där kvar och snackade lite om arbetet som sak vara inne i veckan, lite smått panik där för vissa tror att det sak vara inne i morgon och andra på fredag. Så full fart med att få det klart.
Sedan fick vi ägen veta en tråkig nyhet, en i klassen har varit med i en bilolycka. Hoppas allt kommer bli bra, vi tänker på dig <3

Nä nu ska jag packa klart så att jag kommer hem någon gång, ska stanna på mitt favvo ställe påvägen hem Gekås, är man stammis så är man!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: simon

hej! ja det är jätte bra hemma, men samtidigt skönt att snart åka tillbaka. pratat med emelie om rabattgruppen någe? :) okej. det stod tydligen någonstans att vi skulle skicka in det tre arbetsdagar innan redovisningen, och isf är det ju imorn..

2010-01-04 @ 16:28:29
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0