Don´t stop me now

God Morgon!

Har precis klivit upp ur sängen. Idag var det inte kul att kolla ut genom fönstret när man vaknade. Det är helt grått ute på himlen.
Nu får jag nog rappa på lite om jag ska hinna gå till skolan om en timme, det är en ganska kort dag idag. Men Detblir nog till att sitta kvar någon timme och plugga (kolla påföreläsning) innan man går hem och pluggar organisation.

Men först vill jag bara säga att gårdagen var underbar! Först fantastiska timmar på skolan med filminspelning. Sedan fortsatte vi till Campino för att mätta magarna lite. Perfekt så fick man med sig en liten doggy bag med sig hem. Middagen fixad idag också.
Sen avslutades kvällen med ett härligt gäng på Cheers and Beers med lite quizze.
Jag har fått ett nytt smeknamn också Sophe.

Här kommer lite bilder från kvällen.








Kvällens bästa bild, Jullan skulle testa snöhögen påvägen hem, den såg ju så skööön ut!

Lots of love!



Kommentarer
Postat av: Leonard

Samma, ska ta tidig lunch sen ska jag till skolan! :D Har sovmorgon :D:D

2010-02-25 @ 11:31:58
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: julia

Haha, det var därför mina skor var så himla blöta i morse! :)

2010-02-25 @ 23:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0