Foton

Nu när solen skiner så fint så glittrar det i snön och istapparna smälter.
Dessa lång istapparna har jag precis utanför mitt köksfönster.


Hela balkongen är överfylld med snö.


Det kom massor med snö i helgen när jag var hemma


Fattar ni hur mycket snö vi har fått? Våran kompost är helt över snöad, hur hög kan den vara lite mer än en meter kanske?


Någon mer än jag som längtar tills det är såhär ute?


Sommartorsdagar i Borås!

Längar så grymmt mycket till snön försvinner!

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det hade inte vart fel med sommar och sol nu inte! Men tentan gick säkert bra. Vi får hoppas på det :) Hehe tack, jo du kan väl få kopiera den. Hehe. Puss

2010-02-23 @ 20:56:42
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0