Regn och rusk

Idag är det verkligen inte fint väder. Det är fullständig kaos i stan idag. Regn, snö och slask på samma gång. Det är massor med maskiner ute i stan och försöker röja bort snö, men det syns knappt att dom ahr försökt så jag vet inte vad det är för mening med allt lägga tid på något som inte ger något resultat.
Att lite snö kan bidra till så mycket kaos. Eller i detta fallet är det ju i och försig inte lite snö vi pratar om utan det är massvis med snö.

När jag skulle gå ner till skolan efter att ha slängt i min lite middag hemma höll jag på att slå ihjäl mig ett antal gånger, det är fullkommligt glashalt ute. Jag ska nog försöa hålla mig inne så mycket som möjligt tills denna snön försvinner. Men enligt väderprognosen så kommer det fortsätta med regn och rusk i ca 2 veckor till. Vi får helt enkelt vänta och se om det stämmer. Men då kanske man får lite extra tid till pluggandet och allt annat som komemr ske de kommande veckorna med flytt mm.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: iiiissa

hejhej, jag är en av finalisterna(nummer NIO)i http://linnlay.blogg.se/

så kolla in min blogg och avgör själv om du tkr jag är värd att utses till veckans blogg, men det hoppas jag!;) kram och tack så jättemkt ifall du gör det!



ps. hare bra!:)

2010-02-25 @ 18:34:29
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0