Oscars@Rock

God Morgon Sockertoppar!

Igår var det en mycket lyckad kväll, först förfest hemma hos lillan med massa prat och skratt. Vi hade ingen kortlek eller något annat spel att underhålla oss med. Så Alexandra kom med eminenta idén att vi skulle lika mäster. När gjorde man den leken senast? Kan det varit på lekis?
Sedan åkte vi vidara ner till Oscars där befann sig massa underbar människor.
Så kvällen var kanon, förutom en sak! Jag hatar Rock! Men vad ska man då göra på en Oscars@Rock kväll? Aja jag hade rolite med mina vänner i alla fall.

Nu sitter jag och här vid datorn och äter lite frukost och inväntar mamma och pappa. För idag ska vi nämligen åka och köpa säng. Hoppas på att det kanske till och med kan bli en trip till Ikea?

Tror att jag lägger pluggandet på hyllan idag för att umgås med mamma och pappa. Jag har ju planerat att inte åka hem på ett tag, så tar vi tag i pluggandet i morgon.

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0