Nära ögat

God Morgon!

Det var nära ögat! Är nere på skolan nu och ska kolla på handledningen i externredovisning. Så påvägen sprang jag förbi receptionen och skulle anmäla mig till tentan vilket jag glömde göra i fredags. Så det var rena turen att jag gjorde de idag annars hade jag inte fått göra den åoch då hade jag fått vänta ett helt år! Så jag hoppas att det löser sig i alla fall, hon gjorde ett undantag för mig denna gången.

Idag blir det förmodligen inget spinning pass för min del, eftersom jag förhoppningsvis ska klippa mig ikväll. Så jag tar en sväng förbi gymmet när jag går hem från skolan istället. Så det får bli Crosstrainer + mage, rygg idag.


Lots of Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0