Musice makes me happy

Music makes me happy!!
Springer runt här hemma och fixar iordning mig, för att sedan kila ner till skolan.
Har en lektion mellan 13.15-15.00 idag. Inget anstängande utan det är bara en räkneövning. Som visserligen inte är så bara, man ska ju trots allt förstå vad man gör också.
Efter den ska jag sätta mig och kolla på en föreläsning som jag måste kolla ikapp + en räkneövning i ekonomistyrning.

Om man kanske skulle börja ta skolan på lite allvar iställt för att stunta i att plugga? Det kommer man inte långt på. Så är måste ske en förändring och det NU!

Efter skolan ska jag i alla fall träna, vilket gör mig ännu gladare. Idag blir det spinning x2. Först elevspinning 40 minuter och sedan ett 45 minuters pass. Får se hur det går idag men jag antar att det kommer gå super.

Lots of Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0