Motivationen har hittat tillbaka

Nu börjar orken försvinnu ifrån min kropp. Har varit pigg och glad och aktiv med pluggandet sedan halv 10 idag, jag vet inte så jätte många timmar men ändå.
Sitter och väntar på att handledningen ska börja, det avr tur i oturen att jag gick in och kollade när den skulle börja för jag hade fått för mig att den började kl 14.00, men icke den börjar nu vid 13.15.
Så ska försöka vara aktiv några timmar till. Idag har motivationen till att plugga hittat hit i alla fall.

Hörs senare!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja visst var det fint! :D jo det är bara fint! själv då?

2010-02-18 @ 13:33:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0