Borde kanske plugga?

Sitter i skolan och gör inte något vettigt alls. Borde egentligen sitta och kolla på föreläsningar eller sitta och räkna. Men nej nu har jag bestämmt mig för att det får räcka för idag. Hur mycket har jag gjort hittils? Jag har varit med på en räkneövning i 2 timmar, det gav ju i och för sig lite grann så lite ahr man lärt sig idag.
Nu väntar jag bara på att tiden ska gå lite snabbare, ska iväg till gymmet och försöka köra ett hårt pass sen, innan man kan gå hem och slänga sig i soffan. Idag får det bli crosstrainern och gymmet kanske.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: jag lånade dom av Erica.. vet inte vart hon köpt dom. men kan kolla om du vill :)

2010-02-01 @ 16:41:27
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0