32 dagar kvar!

Nu är jag helt slut i kroppen, Först 40 minuter crosstrainer och sen 55 minuter hård spinning. Kan det bli bättre? Så det blev 2 riktigt svettiga timmar på gymmet idag. Härligt!

Det var inte lätt att gå hem fårn träningen idag, motvind hela vägen så man såg knappt vart man gick, ena stunden var man mitt ute i vägen och andra stunden inne i någons trädgård. När jag kom hem var jag genomfrusen, blöt och snöig. Såg ut som en levande snögubbe.

Så nu har jag precis tagit mig en härlig dusch och krupit ner i sängen/soffan. Så nu blir det chill resten av kvällen. 32 dagar kvar!! Jag längtar!!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Linn

glasögonen är köpta på brillor.se

2010-02-02 @ 21:57:26
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter som ett skönt och hårt träningspass! Trevlig kväll!

/Kram Ida

2010-02-03 @ 00:14:41
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0