Jullov

Igår spenderade jag hela min eftermiddag och kväll med min kära vän Mikaela. Vi gjorde ett sista ryck med pluggandet inför tentan vi hade tidigare idag. Plugget gick ganska bra ändå, även om det inte blev allt för effektivt så var det roligt i alla fall. Alltid skönt att slippa sitta själv en kväll.
Nu är i varje fall tentan skriven så nu är det bara till att hålla tummarna att den gick vägen också. Så nu kan man väl säga att vi har någon form av jullov, även om jag kommer få ägna mycket tid till plugget under den här ledigheten innan det är dags för det kommande två tentorna i början av januari. Idag tänkte jag i varje fall ta lite ledigt från plugget, tänkte köra ett svettigt träningspass och sedan ligga bänkad i soffan resten av dagen och bara ta det lugnt. Känner att jag behöver en sådan här dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0