45 minuter senare

Nu märks det att det är nära, idag på jobbet var jag sjukt rastlös när det inte fanns något att göra. Så de slutade med att jag fick panik och åkte hem tio minuter innan jag skulle åkt hem. Men tio minuter är inte så mycket om man tänker efter.
har hunnit med ganska mycket idag. När jag kom hem från jobbet bakade jag lite muffins och tog med in till mina små tjejer och fikade och satt och pratade med Marie. Efter lite prat om att jag och Hanna skulle passa barnen ikväll för att dom skulle ut och springa slutade det med att det var jag Hanna och Marie som gav oss iväg.
Så 45 minuter senare så hade vi sprungit en runda på 7 km, jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle lyckas, men nu har jag fått det bevisat att träning ger resultat. Så nu är det bara att fortsätta och allt blev helt plötsligt så mycket roligare. Nästa steg blir väl att köpa ett par nya träningsskor skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Marie T

Vi är bäst!!!

2010-08-11 @ 18:13:39
Postat av: Mikaela

Och till hösten kör vi igång på Atletica igen. Nu jävlar!! :)

2010-08-11 @ 22:50:18
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0