Only two days left

Detta känns helt underbart! Nu är det bara två dagar kvar som man behöver gå upp extremt tidigt. Fick ledigt på fredag, så på torsdag blir det all in eller vad säger du Bea.
 
Timmarna sprang iväg väldigt fort på jobbet idag trots att jag bara har häften så mycket att städa. 
Så nu har jag precis hjälpt Felicia och göra ett mönster till en klänning hon ska sy, så nu är det bara till att hålla tummarna på att den blir bra.

Min syster har varit väldigt snäll och städat mitt rum idag så nu får väl jag vara lika duktig och plocka iordning allt också. Så jag bara kan ägna den sista tiden åt plugg och umgås med familjen och grannarna innan de bär av tillbaka till bästkusten. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Så bra då:d jag har vanlig karamellfärg i frostingen:) Allt bra idag?

2010-08-10 @ 17:04:18
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Anonym

jajjamän, all in tomorrow it is :D

2010-08-11 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0