Mys på västkusten

Dagen har bara sprungit iväg. Direkt när jag kom ner till stan idag så gick jag och mötte upp Malin, har inte träffat henne på VÄLDIGT länge. Men det blev en väldigt snabbis på stan men vi han prata en stund i alla fall, varje ögonblick är guldvärt. Sedan dök Bea bus upp från ingen stans, så de blev en sväng på stan med henne. Planerna va att vi skulle på bio ikväll men de ändrades snabbt istället tänkte vi hyra en film och kolla hemma hos mig. Men slutade men det slutade med taco i solen ute på Bea altan och en minigolf runda med Jonas och Bea på apelvikens camping. En underbar kväll!
Bilder kommer senare har inte tid att sitta här längre för sängen ropar.
Kommer nog dock bli lite dåligt med bloggande nu i helgen, helgen ser väldigt fullspäckad ut. I morgon blir det jobb, 10-19.15 efter de blir det förmodligen en liten lätt utgång. Sen på söndag bli det jobb 10-13.00 och om vädret tillåter så blir det massa bus med dom bästa på jobbet.
Hinner nog uppdatera något snabbt i morgon så ni vet att jag lever.
Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

bilder från i torsdag måste du ju lägga ut med ;)

2010-08-07 @ 00:25:59
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0