Ganska lyckat

God Morgon!

Igår blev det inte så mycket bloggat. Dagen bara sprang iväg. Åkte ner till västkusten igen efter jobbat. In och ut på gekås på 35 minuter, tror det måste vara rekord. Va sjukt trött när jag kom ner så tog mig en liten powenap innan det var dags att fixa till sig för kvällen. Blev en ganska trevlig sista personalfest tillslut. Kunde varit lite bättre musik dock men trevligt hade vi.
Så nu sitter jag, Hanna och Maria i soffan och bara tar det lugnt. Tror jag måste förflytta mig till köksbordet och plugga en stund.
Måste få in bilderna från de senaste dagarna på datorn idag också, så det blir förmodligen en bildbomb lite senare, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0