En mor till salu

Igår var familjen på Vallarna i Falkenberg och kollade på En mor till salu. Många goda skratt! Det var mycket trevligt måste jag säga, man har ju sett några stycken av deras föreställningar på Tv när det har sänds. Så i julas beslutade jag och min syster att vi skulle köpa biljetter till familjen i julklapp för att vi skulle få se en live. Så det var trevligt att det blev av. Men lite synd att de kom en regnskur under första akten.
Detta är verkligen något jag rekommenderar att gå på, så om ni inte vet vad ni ska köpa i födelsedagspresent eller julklapp till någon så är en teater eller musikal biljett ett bra tips.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen : ) allt är bara bra, själv? Jag skulle använda dom både till vardags och till fest. Ett par höga heels kan göra en hel outfit. Så tveka inte!



Angående texten när man gör collaget: När du gjort färdigt ditt collage och trycker på "skapa collage" , efteråt kommer det upp massa andra ikoner där det står text osv. Då trycker du på text och vrider och vänder texten precis så du vill ha den och ändrar färg hur du vill ha det. Svårt och förklara, men hoppas du fattar annars får du fråga igen :D

2010-08-16 @ 21:50:44
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0