Vädret spökar

Nu har jag fixat till håret, blev faktiskt ganska nöjd ändå. Lite orangeaktigt kanske, men hoppas att det försvinner med lite silverschampo eller nästa gång jag ska slinga det.
Kort blev det också, eftersom det "fattades" hår. Hur det nu kan göra det, men det blev tydligen efter förra gången jag klippte mig, så klippte hon ojämt. Så nu får jag låta det växa lite.
Ska försöka lägga in en före och efterbild sen när jag orkar fixa till mig.
Nu ska jag byta om och snart möta Fia för en powerwalk i solen. Får hoppas att den håller i sig tills vi är hemma igen. Idag har vädret verkligen spökat ordentligt. Först var det sol och frost ute, sedan har det både regnat, snöat och haglat och nu är det sol igen. Hur ska vädergudarna har det där uppe?

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0