Tidsplanen sprack

God Morgon!

Idag va planen att gå upp tidigt, men den höll inte rikgit fullt ut. Min säng har för stark dragningskraft för att man ska lyckas gå upp tidigt. Men halv åtta satt jag i köket och läste tidningen och åt frukost. Hörde ni? Jag läste tidningen. Det är inget som händer varje dag. Men sedan vi får HN innanför dörren varje morgon så har det blivit lite av en vana att läsa den varje morgon.

Nu ska jag sätta igång och plugga lite så jag blir klart tidigt, så jag kan ägna resten av dagen åt att packa och fixa.



Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hehe tack :) jag blev ganska nöjd faktiskt. funderar på att sy lite mer. fick massa tyg över! hehe. ska åka nån dag och köpa lite mer också :) det är roligt! men jag vill lära mig att sy klänningar och lite mer sånt :) Puss

2010-04-01 @ 12:03:48
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0