Smothie

Har haft en riktigt underbar dag idag! Har spenderat en stund med gruppen i skolan och varit på intervju på Eurosko.
Sedan så passade jag även på att gå på Cred idag när jag ändå var nere på skolan, och idag handlade om att Själv dig själv och ta betalt. Jag vet att det låter knepigt men så är det faktiskt. Man måste vara säljande och uttrycka sig på rätt sätt för att faktiskt kunna sälja sina produkter eller tjänster. Så det var en riktigt lärorik föreläsning.
Sedan skippade jag filmtittandet i skolan nu ikväll och satsade på en promenix i solen med min kära syster istället. Kände att jag behövde röra på mig lite istället för att slänga mig i soffan och jäsa.
Sen när jag kom hem så mixade jag ihop en smarrig smothie bestående av, jordgubbar, frusen mango, banan, bladspenat och lättvaniljyoghurt.
det roliga är att spenaten bidrar inte med någon smak, eller det beror ju på hur mycket man tar kanske, men i mitt fall så gjorde den inte det, utan de blev bara den där häftiga gröna färgen och ändå är den nyttig.
Visst ser det smarrigt ut?
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0