Seedar upp tempot

Vipps så blev 1 h föreläsning helt plötsligt 30 minuter. Jag tackar Windows media player för snabbspolningsfunktionerna. Igår när jag och Fia va ute och gick så diskuterade vi våra föreläsningar, att marknadsföingsläraren är så grymt seg när han pratar så man hinner ju göra 300 andra saker samtidigt. Så berättade hon att hon speedar upp tempot på föreläsningen så att han pratar lite mer normalt. Så jag testade detta nu när jag kollade och vipps blev föreläsningen mer intressant och allt gick mycket snabbare.
Så nu har jag hunnit med att kolla på 2 stycken föreläsningar, och det tog lika lång tid som att kolla på en. Visst är det bra. Nu är det bara en kvar så lika bra att sätta igång den nu också.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0