Härlig kväll i solen

God Morgon!

Gårdagen blev nog lyckad till slut enligt min och Jessicas uppfattning.
Vi kom till Cheers vid halv tre tiden, och började dekorera och fixa iordning. Vi pratade lite med en kock där och förklarade vad vi gjorde, så kollade vi så att allt med maten var ok. Men det hade tydligen skett ett missförstånd, för dom hade ingen aning om att vi skulle få en varm buffé. Men det löste sig till slut, dom fixade iordning lite mat till oss så studenterna kunde mätta magen lite.
Vi hade lite lekar och så avslutades kvällen med quizze. En härlig kväll på en uteservering i solen. Men jag var galet trött så man kännde sig inte så pepp och drogs inte med i trycket. Men man var ju tvungen att hålla sig i lågprofil eftersom vi hade hand om kvällen.
Ikväll så är det Filmmys på skolan, får se om jag drar dit en stund eller om jag sparar mina krafter tills i morgon.
Bilder från gårdagen kommer in under dagen, hinner inte fixa med de just nu.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0