Mängder med dofter

Idag kan jag känna mig stolt över mig själv.
Efter att jag kom hem från skolan, tog jag mig en liten lunchpaus innan jag skulle sätta igång med pluggandet på rikgit. Sedan satt jag 4,5 timme i sträck, tiden gick så sjukt fort så va klockan redan 5. Så då kännde jag att jag gjorde mig förtjänt av en powerwalk den här soliga sensommarkvällen. Helt udnerbart väder vi har, hoppas att det kan hålla i sig några dagar till. Så det kan bli några fler powerwalks utmäd havet. Helt underbart, nästan helt vindstilla, fiskmåsarna flög över huvudet som vanligt. Och det doftade lika underbart som det brukar.
Men den konstigaste doften jag kännde idag när jag va ute och gick va ändå när jag kom till ett ställe där det luktade precis likadant som det gör i ett växthus där man odlar gula pärontomater. Jag var bara tvungen och stanna och lukta lite extra.



Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0