Bra start på dagen

Började dagen med en udnerbar powerwalk med Malin, fick bli en kort runda idag. Men det var lika härligt det.
Sedan var det hem och diska och plocka undan och vänta på att kusin vitamin skulle komma.
Så blev det att åka runt och leta hårfärg, och till slut hittade vi en som lät bra.

Sen hade vi planerat in ett möte i grupprummet, med gruppen i teknikstöd. Så vi satt väl där och diskuterade en hel den i en timme. Men guu va jag hatar denna tekniken, allt gick fort man hängde inte med va alla skrev. Men lite lyckades vi bestämma.
Så nu är det bara att vänta på nästa möte i morgon, och se omdet går bättre. Och om hjärnan hänger med.

Nu är det spännande, vilken färg kommer mitt hå bli? :O bild sen kanske? Om jag vågar visa mig :)

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0