Underbar söndag

Gokväll:)
Jag har haf ten underbar dag idag, började dagen med att vara duktig och plugga lite. Sen målade jag även lite på min tavla idag, så nästa gång jag kommer hem kanske jag kan lyckas få den helt kalr. Blir super nöjd på med den. Så i morgon kanske jag hinner ta en bild och slänga upp på bloggen.

Sedan var jag på hnadbollsmatchen med Fia och siis, men självklarttappade dom taget i slutet och förlorade matchen.
När vi kom hem så hade Agnes varit inne och fårgat efter oss, så vi gick in dit med deras presenter vi hade köpt och busade och lekte med dom  resten av kvällen .Har saknat mina små tjejer sjukt mycket. Ni är bara för gulliga.

Och nu, vad händer nu? Jo ska nog ta och krypa ner i sängen strax ska åka tillbaka till kusten i morgon på morgonen. Så det är bäst att sova tidigt så man orkar med en pluggdag i morgon.

sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Linn

ja jag trvis väldigt bra här nere.. Ja de är så himla dyrt att gå ut hemma.. :( .. trivs du i varberg då?

2009-09-27 @ 23:21:56
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0