Tv-kvällen har startat

Nu börjar helgen dra ihop sig mot sitt slut och tv-kvällen drar igång

18.00 Greek
19.00 Privileged
20.00 ensam mamma söker
21.00 den utvalde eller kärleken checkar in ( hmm svårt val, komedi eller thriller?? )

Sitter och väntar på att min ansiktsmask ska torka, sedan ska jag bundra upp med en god kvällsmat bestående av Te, tunnbrödsrulle, rån och apelsin. Sedan får vi se om vi lyxar till det hela med lite varma äåålen med socker och kanel på i ugnen.

Nu ska jag njuta av det sista timmarna av helgen innan den nya veckan drar igång.
Ska försöka skicka in den där uppgiften nu också om jag kan lyckas få FirstClass att fungera, jag kommer in på sidan men sedan händer det lixom inget mer.

Juste jag fick veta en sak tidigare idag. Att det inte alls var något fel på min datorn egentligen, dom på Telia butiken sa åt min att jag skulle göra någon ny installation och då krävdes det att datorn skulle formateras. Så Fias pappa var snäll och satt flera dagar med min dator, och sedan var den DÖD. Men det ända som var felet för att jag skulle kunna installera det mobilabredbandet var att det var en liten inställning som skulle stängas av för att det skulle kunna installeras. Så nu h ar vi köpt en ny dator helt i onödan och min gamla dator är död, så vi får se vad dom säger i morgon när pappa ska ringa och prata med dom.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0