Panik! Vad ska jag göra?

Neeeej, jobbigt läge. Fick lite mer reklam här om dagen som jag inte hade kollat igenom. Mycket dumt gjort.
För nu när jag sitter och kollar igenom alla papprena så hittar jag en reklamlapp om friskvågen, som är ännu ett av alla gym och trängsställen här i Varberg.
Så kikade jag in på deras hemsida och det verkar helt super och träna där och massa olika pass att välja på.
Vad ska jag göra? Jag var ju ute på en cykel runda innan idag och gjorde alla ärende jag skulle göra. Bland annats sy sprang jag in på Athletika och bokade in mig på några pass där och skrev in mig som medlem där. . . Gahhh vad ska jag göra?
Jag får väl träna där ett år nu då och sedan gå över till Friskvården jag ahr väl inget annat alternativ.
Jag blir galen! Dom hade till och med vattenstyrka. Testade på vattengympa på hälsa och livskunskapen ochdet var helt underbart kul. Så det hade varit såå mycket bättre att träna där.
Men jag kan ju inte gå tillbaka med medlemskortet och vattenflaskan och handduken som jag fick? Eller kan jag det?
Det kommer ju kännas sjukt dumt.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0